L'Ajuntament de Vimbodí i Poblet i el secretari general de l'Esport de la Generalitat exploren la possible instal·lació d'un gimnàs a la zona poliesportiva

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Visita al municipi de Gerard Figueras, acompanyat del president de la Unió de Consells Esportius de Catalunya, Jaume Domingo, i del representant de l’Esport a Tarragona, Joan Plana

El municipi de Vimbodí i Poblet ha acollit la visita del Secretari General de l’Esport, Gerard Figueras, qui ha volgut conèixer de primera mà els projectes i els equipaments esportius de la vila. L'han acompanyat el president de la Unió de Consells Esportius de Catalunya, Jaume Domingo, i el representant de l’Esport a Tarragona, Joan Plana. L'alcalde, Joan Güell, els ha mostrat els equipaments esportius de la vila i els ha exposat els diferents projectes que impulsant el Consistori en aquest àmbit.

L’alcalde ha exposat el compromís de legislatura de l’equip de govern de desenvolupar un gimnàs de titularitat municipal, una actuació vinculada a un sistema de gestió extern de tota la zona poliesportiva (integrada per pavelló, camp de futbol, pista de bàsquet i piscina) i dinamitzar-la durant tot l’any més enllà dels mesos de juliol i agost. La trobada ha permès explorar les diferents possibilitats d'aquest projecte, que el municipi preveu que sigui una realitat malgrat que la impossibilitat d'aprovar els pressupostos de la Generalitat impedeixen l’obertura de línies de finançament per a la dotació d’equipaments com l’esmentat gimnàs.

Durant la visita, l’alcalde ha ofert les instal·lacions tant a la Secretaria General com a la Unió de Consells Esportius de Catalunya per tal que hi desenvolupi activitats tant en termes d’esport federat com escolar. Una altra de les qüestions que s’ha abordat, des de l’expertesa del sector, és l'aprofitament per al nucli urbà de Vimbodí de les diverses curses i altres proves de caire esportiu que es duen a terme al vast terme municipal de Vimbodí i Poblet.

Tant l'alcalde Joan Güell com el regidor municipal d'Esports, Albert Garcia, han valorat positivament aquesta trobada, que confien que esdevingui una nova passa endavant per a la dinamització de la zona esportiva municipal al llarg de tot l'any.

 

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres