Joves de la comarca participaran en la Jornada Mundial de la Joventut

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Jornada Mundial de la Joventut, que es celebrarà enguany a Cracòvia (Polònia), comptarà amb la participació de quatre joves de la Conca de Barberà, dos de la parròquia de Montblanc, un de la parròquia de Solivella i un altre de la parròquia de Vimbodí i Poblet.

La Jornada Mundial de la Joventut és un esdeveniment que va convocar per primera vegada el Papa Joan Pau II el 1984 i cada dos anys s’ha anat celebrant a diferents ciutats del món. Aquesta convocatòria busca posar en relleu el vigor i l’entusiasme que genera la fe cristiana a la vida dels joves descobrint-la com un força de regeneració personal i col·lectiva.

Aquestes trobades multitudinàries han suposat un impuls i un revulsiu a l’acció juvenil de l’Església catòlica. I han estat vistes com la gran festa internacional dels joves cristians del món.

Diumenge passat, 19 de juny, a la capella del Seminari de Tarragona, l’arquebisbe de Tarragona, monsenyor Jaume Pujol, va fer l’enviament dels joves de l’Església de Tarragona que hi participaran. L’arquebisbe  els va recordar que la Jornada Mundial de la Joventut era una ocasió privilegiada per trobar-se amb el Crist i descobrir l’alegria de l’evangeli que s’encarna en joves de diferents llengües i cultures.

A part d’aquesta activitat, altres joves de la parròquia de Montblanc participaran del pelegrinatge que organitza l’Hospitalitat de Lourdes com a voluntaris amb els malalts, i en les convivències a Mallorca que organitza la Delegació de Joves de Tarragona.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres