Solivella cuida la salut

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els solivellencs i solivellenques han vist en els darrers temps el sorgiment d’accions per a una major qualitat de vida, ja fos amb l’organització de tallers saludables, obertura de rutes saludables, parcs de salut, entre d’altres.

Així tenim que des del passat  24 de maig i fins el 21 de juny, un total de 18 dones s’ha beneficiat d’un programa de salut pública amb activitats d’hàbits saludables i exercici físic, sota el patrocini del Servei de Medi Ambient de la Diputació de Tarragona i la col·laboració de l’Ajuntament de Solivella.

Les sessions de dinamització s’ha dut a terme en l’àmbit del parc de salut per tal de fomentar l’activitat física saludables amb el propòsit de contribuir a la millora de la qualitat de vida i benestar dels propis veïns.
 
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres