Han obert amb normalitat els col·legis electorals de la Conca de Barberà

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A les nou del matí han obert amb tota normalitat els col·legis electorals de la nostra comarca per tal de que aquells que ho vulguin puguin votar en aquestes segones eleccions generals que es fan amb mig any de diferència respecte les anteriors del 20 de desembre, després de que els diferents partits no fossin capaços de formar govern.

Així, a la Conca de Barberà seran, doncs, un total de 16.052 persones majors de 18 anys les que tindran dret a vot aquest 26 de juny. D’aquestes 16.052 persones, 15.447 són residents a la localitat on hauran d’exercir el seu dret al vot, i 605 persones són comarcans residents a l’estranger. Tots ells hauran d'escollir els seus representants al Congrés dels Diputats i el Senat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres