Assemblea oberta de la CUP Montblanc per fer balanç del primer any al consistori

Montblanc

Cartell d'aquesta assemblea oberta de la CUP de Montblanc
Cartell d'aquesta assemblea oberta de la CUP de Montblanc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La CUP de Montblanc ha organitzat una assemblea oberta aquest proper divendres 1 de juliol per tal de fer balanç del primer any de la formació al consistori.

L'assemblea tindrà lloc al Casal d'Entitats de Montblanc a partir de les set de la tarda i es preveu que els regidors de la formació hi expliquin quin moment polític es van trobar quan van entrar a l'Ajuntament el juny de l’any passat i quina ha sigut la seva experiència.

Entre altres, es vol parlar de temes tractats durant aquest primer any de l'actual legislatura a Montblanc, també s'explicaran les línies de treball de la organització i de com volen afrontar els propers anys al consistori.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres