Els Amics dels Gegants visiten Sant Joan Despí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dissabte 25 de juny els Amics dels Gegants de Montblanc van realitzar una nova sortida, en aquesta ocasió, a la ciutat de Sant Joan Despí. La visita es feia amb motiu de la XXXII Trobada de Gegants de la Festa Major i fins a l'indret s'hi van desplaçar una trentena de montblanquins.
A la trobada hi van prendre part amb els gegants vells, el Maties i la Montserrat, i la Mulasseta de Montblanc. A més dels montblanquins també hi van ser presents les colles de La Seu d'Urgell, Borges Blanques, Juneda, Pont de Vilomara, Sant Andreu de Llavaneres, Malgrat de Mar, La Llacuna, Taradell, La Beguda Alta i els amfitrions de Sant Joan Despí.
Cal apuntar que la darrera visita a Sant Joan Despí per part dels montblanquins va ser el 2007, quan es celebrava la "Ciutat Gegantera de Catalunya 2007" i els Amics dels Gegants de Montblanc van traspassar als Gegants de Catalunya, En Treball i Na Cultura.
A la trobada hi van prendre part amb els gegants vells, el Maties i la Montserrat, i la Mulasseta de Montblanc. A més dels montblanquins també hi van ser presents les colles de La Seu d'Urgell, Borges Blanques, Juneda, Pont de Vilomara, Sant Andreu de Llavaneres, Malgrat de Mar, La Llacuna, Taradell, La Beguda Alta i els amfitrions de Sant Joan Despí.
Cal apuntar que la darrera visita a Sant Joan Despí per part dels montblanquins va ser el 2007, quan es celebrava la "Ciutat Gegantera de Catalunya 2007" i els Amics dels Gegants de Montblanc van traspassar als Gegants de Catalunya, En Treball i Na Cultura.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
