16 joves realitzen a Sarral un curs d’iniciació al lleure

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Sarral en col·laboració amb l’Oficina Jove Conca de Barberà organitza un curs d’iniciació en el lleure per donar resposta a la demanda de la població jove del poble. Al curs hi participen setze joves, majoritàriament alumnes de Sarral, però també hi ha joves de Montblanc, Barberà de la Conca, Santa Coloma de Queralt, Barcelona i Valls.
Els participants realitzen diferents mòduls formatius on faran un primer contacte amb les dinàmiques de grup, les cançons i danses, l’educació en valors, els jocs, l’animació, les funcions del monitor, la vida a l’esplai i el grup d’infants. Es tracta de donar a conèixer recursos i tècniques bàsiques per desenvolupar tasques d’educació en el lleure a entitats i augmentar la consciència de la tasca educativa dels joves vers els infants.
L’última sessió, que serà el divendres 1 de juliol, aniran a veure com funciona un casal d’estiu, i si han assistit al 100% de les sessions rebran un certificat acreditatiu del curs.
Els participants realitzen diferents mòduls formatius on faran un primer contacte amb les dinàmiques de grup, les cançons i danses, l’educació en valors, els jocs, l’animació, les funcions del monitor, la vida a l’esplai i el grup d’infants. Es tracta de donar a conèixer recursos i tècniques bàsiques per desenvolupar tasques d’educació en el lleure a entitats i augmentar la consciència de la tasca educativa dels joves vers els infants.
L’última sessió, que serà el divendres 1 de juliol, aniran a veure com funciona un casal d’estiu, i si han assistit al 100% de les sessions rebran un certificat acreditatiu del curs.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
