L’Institut Martí l’Humà celebra el final de curs
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’AMPA de l’Institut Martí l’Humà va organitzar el passat 21 de juny la Festa de Fi de Curs, en què es va combinar l’aeròbic, el teatre i l’acte de lliurament d’orles i premis a l’alumnat. A quarts de set començava l’actuació dels dos grups d’aeròbic que al llarg del curs havien estat preparant els seus balls amb el monitoratge d’alumnes del mateix institut. De primer d’ESO, van ballar l’Ariadna, la Marta, l’Anna, l’Aina i la Clàudia, i les seves monitores van ser la Carla, la Mònica i la Laia, de primer de batxillerat. Al segon ball intervingueren alumnes d’ESO, batxillerat i cicles: l’Helena, la Sara A., la Neus, l’Emma, l’Ainoa, la Noelia, la Sara F. i la Ivette, essent les encarregades del muntatge la Ivette, la Sara A. i la Júlia. Enguany, a més, es comptava amb la participació del Gimnàs Montblanc, que va presentar el ball The Dreamers, amb el qual havien obtingut el primer premi al Concurs Nacional de Dansa Anaprone. En aquest grup hi ha nou alumnes del nostre institut: l’Helena, la Sara, l’Emma, L’Ainoa, la Noèlia, la Fiona, la Sara, la Ivette i la Jessica, i la professora és la Lídia Elias. A continuació, l’AMPA va oferir berenar als assistents, els quals entraren al gimnàs per a veure la representació de dues obres de teatre incloses l’una dins de l’altra. Un grup de nou alumnes de 1r d’ESO havia ideat, escrit i interpretava Adolescent... Sí... Ah!, una obra basada en les relacions que estableixen els adolescents amb el seu entorn. A més, el grup més veterà de teatre interpretà Criatures, de la companyia T de Teatre, seguint en la línia de l’obra que havien interpretat per Nadal, Homes, del mateix grup. Els actors i actrius van ser: la Laia, l’Àgueda, l’Ariadna T., l’Anna M., la Júlia, la Noèlia, l’Aina, la Clàudia i l’Ariadna M., de primer d’ESO; la Lídia, l’Anna F., la Muni i el Pol, de tercer d’ESO, i l’Ariadna P., la Sílvia, la Núria, l’Àngels, l’Anna C., la Carlota, l’Albert, l’Eduard i el Martí, de primer de batxillerat
En acabat, els/les tutors/res i l’equip directiu van fer lliurament de les orles a l’alumnat que enguany acaba l’etapa d’ESO, així com també dels premis corresponents a les dues matrícules d’honor de batxillerat, per a les alumnes Alba i Helena Escolà, i els que reconeixien l’esforç, per als alumnes Juan José García Escobar, Maria Les Foguet, Anthony Pinedo Pérez i Roser Capdevila Solé, de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO respectivament. L’alumnat de 4t d’ESO tancava l’acte amb la projecció del vídeo que tradicionalment s’elabora des de Tecnologia amb imatges dels quatre anys que han passat a l’institut.
En acabat, els/les tutors/res i l’equip directiu van fer lliurament de les orles a l’alumnat que enguany acaba l’etapa d’ESO, així com també dels premis corresponents a les dues matrícules d’honor de batxillerat, per a les alumnes Alba i Helena Escolà, i els que reconeixien l’esforç, per als alumnes Juan José García Escobar, Maria Les Foguet, Anthony Pinedo Pérez i Roser Capdevila Solé, de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO respectivament. L’alumnat de 4t d’ESO tancava l’acte amb la projecció del vídeo que tradicionalment s’elabora des de Tecnologia amb imatges dels quatre anys que han passat a l’institut.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
