Una escola d’estiu per donar respostes als joves

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Unió de Joves va celebrar, el passat cap de setmana, la seva Escola d’Estiu al municipi de Torredembarra (Camp de Tarragona), amb el títol: “La diàspora d’una generació”, amb la situació econòmica i social com a eix vertebrador i amb l’objectiu de trobar vies de sortida a la situació que viuen els joves d’avui.
Durant tot el cap de setmana, un centenar de joves de tot Catalunya s’han trobat a Torredembarra per tal de realitzar propostes que incentivin el creixement econòmic i l’ocupació, sobretot la juvenil, i estudiar reptes per esdevenir un país més emprenedor.
A més a més, sensibles amb la dura situació que travessen moltes famílies catalanes en aquests moments de crisi, Unió de Joves ha realitzat una recollida solidària d’aliments bàsics per a la campanya “La fam no fa vacances” del Banc d’Aliments. En total, s’han recollit més de 150 kg de menjar.
La presidenta intercomarcal d’Unió de Joves del Camp de Tarragona, Mercè Puig, ha comentat que l’Escola ha estat un èxit d’assistència i que ha estat un orgull poder acollir aquest esdeveniment en l’àmbit nacional. A més, Puig ha remarcat els dos vessants d’aquesta Escola: fer propostes per al creixement econòmic i l’ocupació, així com una vessant solidària amb el recapte de més de 150 kg d’aliments per a les famílies més necessitades.
Per altra banda, el president d’Unió de Joves, Iban Rabasa, ha destacat que, durant l’Escola, s’han tractat diferents propostes per a la reactivació econòmica i el foment de l’ocupació, potenciant la formació dels joves, la fluïdesa del crèdit, l’economia productiva i valors com l’emprenedoria per donar respostes a l’atur juvenil.
El secretari general d’Unió Democràtica de Catalunya, Josep M. Pelegrí, va ser l’encarregat d’inaugurar l’Escola el passat dissabte. Pelegrí va reflexionar sobre la situació del jovent que dóna nom a l’Escola: “Demano als joves que prenguin consciència que necessitem que la joventut dels partits —els d’Unió en aquest cas— es formin i reflexionin per un objectiu principal: la política significa donar respostes a la societat”. Per això, ha ressaltat que el títol d’aquesta escola ‘La diàspora d’una generació’ “ésde plena actualitat i necessitat. Joves ben preparats avui han de marxar a fora. És trist que la societat no tingui resposta per donar-los feina”.
Entre els assistents a la 21a Escola d’estiu d’Unió de Joves, també destaquen el Conseller d’Interior, Ramon Espadaler; el diputat al Congrés, Josep Sànchez Llibre; l’eurodiputat Salvador Sedó i el vicesecretari general d’UDC, Antoni Font.
Durant tot el cap de setmana, un centenar de joves de tot Catalunya s’han trobat a Torredembarra per tal de realitzar propostes que incentivin el creixement econòmic i l’ocupació, sobretot la juvenil, i estudiar reptes per esdevenir un país més emprenedor.
A més a més, sensibles amb la dura situació que travessen moltes famílies catalanes en aquests moments de crisi, Unió de Joves ha realitzat una recollida solidària d’aliments bàsics per a la campanya “La fam no fa vacances” del Banc d’Aliments. En total, s’han recollit més de 150 kg de menjar.
La presidenta intercomarcal d’Unió de Joves del Camp de Tarragona, Mercè Puig, ha comentat que l’Escola ha estat un èxit d’assistència i que ha estat un orgull poder acollir aquest esdeveniment en l’àmbit nacional. A més, Puig ha remarcat els dos vessants d’aquesta Escola: fer propostes per al creixement econòmic i l’ocupació, així com una vessant solidària amb el recapte de més de 150 kg d’aliments per a les famílies més necessitades.
Per altra banda, el president d’Unió de Joves, Iban Rabasa, ha destacat que, durant l’Escola, s’han tractat diferents propostes per a la reactivació econòmica i el foment de l’ocupació, potenciant la formació dels joves, la fluïdesa del crèdit, l’economia productiva i valors com l’emprenedoria per donar respostes a l’atur juvenil.
El secretari general d’Unió Democràtica de Catalunya, Josep M. Pelegrí, va ser l’encarregat d’inaugurar l’Escola el passat dissabte. Pelegrí va reflexionar sobre la situació del jovent que dóna nom a l’Escola: “Demano als joves que prenguin consciència que necessitem que la joventut dels partits —els d’Unió en aquest cas— es formin i reflexionin per un objectiu principal: la política significa donar respostes a la societat”. Per això, ha ressaltat que el títol d’aquesta escola ‘La diàspora d’una generació’ “ésde plena actualitat i necessitat. Joves ben preparats avui han de marxar a fora. És trist que la societat no tingui resposta per donar-los feina”.
Entre els assistents a la 21a Escola d’estiu d’Unió de Joves, també destaquen el Conseller d’Interior, Ramon Espadaler; el diputat al Congrés, Josep Sànchez Llibre; l’eurodiputat Salvador Sedó i el vicesecretari general d’UDC, Antoni Font.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
