Multitudinari ple extraordinari de renúncia a Vimbodí i Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Vimbodí i Poblet va celebrar aquest passat dissabte dia 13 de juliol, un plenari extraordinari, en el que el fins ara i durant deu anys, alcalde de la localitat, Lluís Grau, presentava la seva renúncia al càrrec. Prèviament a la celebració d’aquest plenari, els jubilats del Vimbodí i Poblet van fer entrega a l’encara alcalde, d’una placa d’homenatge.

Ja al plenari, Grau va dirigir unes paraules als molts veïns i veïnes presents, que van deixar petita la sala de plens del consistori, en les que els hi explicava les raons que l’havien portat a la renúncia i els remetia també, a la carta que hores abans havia dirigit a la població i que en la seva edició anterior, també publicava el nostre setmanari. El regidor de l’oposició, també va dirigir unes paraules d’agraïment a Lluís Grau.

Ara, caldrà esperar fins el dia 23 de juliol, a les 7 de la tarda, quan es celebrarà un nou plenari en el que serà nomenat com a nou alcalde de la localitat, el fins ara, tinent d’alcalde, Joan Güell.

VIDEO 1

VIDEO 2

VIDEO 3
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres