Senzill, però emotiu, acte de cloenda del Camp de Treball

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat divendres dia 12 va tenir lloc l’acte de cloenda del Camp de Treball. Va ser un acte senzill, però emotiu. L’acte es va fer a la Sala Noble del Palau Alenyà de Montblanc. Hi van assistir els joves del camp i els seus pares. També hi havia els regidors de joventut de Montblanc i l’Espluga, com a pobles que col·laboraven en el camp, i el regidor de Vimbodí. Aquest darrer també va prendre la paraula pel fet de fer-se el camp al seu terme municipal.

També van intervenir en l’acte Xavier Buqueres, tècnic del Paratge, i Manel Requena, conseller comarcal de Joventut.

Primer es va passar un breu vídeo sobre les activitats realitzades. A continuació, es van lliurar els certificats d’assistència i uns regals als participants. Per últim, hi va haver els parlaments de les autoritats.

Valoració molt positiva
La valoració final ha estat molt positiva des de tots els punts de vista. Tant els participants com els organitzadors estan molt satisfets de com ha funcionat aquesta prova pilot de camp de treball i deixa un bon regust per a futures edicions.
Val a dir que l’organització del Camp de Treball ha comptat amb la col·laboració dels ajuntaments de l’Espluga de Francolí, Montblanc, Vimbodí, Poblet i Solivella, els serveis de Protecció Civil de l’Ajuntament de Montblanc i la col·laboració de la Direcció General de Joventut i del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres