Els Mossos fan entrega de 3.850 kg d’aliments per a la campanya solidària “La fam no fa vacances”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Policia de la Generalitat-Mossos d’Esquadra ha participat en la campanya ‘La fam no fa vacances’ impulsada per la fundació Banc d’Aliments, de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn més immediat rebin ajuda alimentària durant l’estiu.

La campanya es duu a terme coordinada pels quatre Bancs d’Aliments de Catalunya.

Durant el mes de juny, els Mossos han establert 86 punts de recollida a comissaries d’arreu del territori català i al Complex Central de Sabadell. En aquest temps han recollit fins a 3.850 quilograms d’aliments aportats per mossos d’esquadra i treballadors de la Direcció General de la Policia.

730 entitats benèfiques
Aquest passat dimarts dia 16, s’ha fet l’acte d’entrega al Banc d’Aliments dels 3.120 quilograms recollits a la província de Barcelona i en dies anteriors es va realitzar el lliurament dels aliments a Lleida, Tarragona i Girona.

Un cop feta l’entrega, el Banc d’Aliments s’encarrega de fer arribar el menjar a les més de 730 entitats benèfiques que atén per tal de garantir l’alimentació dels seus més de 300.000 beneficiaris durant els mesos d’estiu.

Aquesta és una més de les iniciatives solidàries en què el cos de Mossos d’Esquadra participa habitualment, en una aposta decidida per integrar-se en la societat catalana a la qual dóna servei.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres