Torna la Demolition, 6h de resistència en BTT

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El diumenge 14 de setembre tindrà lloc la segona edició de la Demolition. Aquesta és una prova de resistència en BTT en la que els participants realitzen un circuit tancat en bicicleta de muntanya al llarg de 6 hores ininterrompudes. El circuit on es realitza té una distància total de 11,5 km i es troba situat al castell de Riudabella. Aquest circuit va néixer per la necessitat de disposar d’un espai idoni per a l’entrenament de pilots i mecàniques que participaven al Rally Dakar i va ser dissenyat pels pilots Gonzalo i Fernando Gil que sumen 13 participacions en l’esmentat rally a més d’una àmplia experiència en l’organització d’esdeveniments esportius i viatges-aventura. En aquest circuit s’han entrenat diversos equips i pilots com el Marc Coma i el Joan Pedrero.
Els participants de la Demolition poden fer-ho de manera individual (en categoria masculina o femenina) o per parelles (masculines, femenines o mixtes) i al llarg de la cursa posen a prova no només la seva forma física sinó la seva tècnica, la seva habilitat i la resistència de les seves bicicletes al llarg d’un recorregut 100% ciclable i únic amb zones molt ràpides i altres més tècniques amb un paisatge de singular bellesa.
En aquesta prova, organitzada per Drac Actiu i el Club BTT Francolí amb la col·laboració del Castell de Riudabella, s’exigeix que cada biker sigui autosuficient, tant en l’aspecte mecànic com en el de la seva hidratació al llarg del recorregut, ja que l’assistència només es pot utilitzar a la zona de boxes (on també es realitzen els relleus, en els equips).
La cursa començarà a les 8.30 del matí del dia 14 i guanyarà l’equip o el participant que en acabar les 6 hores hagi realitzat més voltes completes. El dissabte dia 13 a la tarda s’obrirà el circuit entre les 16 h i les 20 h per tal que tots els inscrits que ho desitgin puguin realitzar entrenaments i reconèixer el terreny.
La primera edició de la Demolition va tenir lloc el 15 de setembre del 2013 i l’equip guanyador va realitzar un total de 11 voltes i en categoria individual es van realitzar 7 voltes. Aquestes són les marques a batre en la propera edició.
Tota la informació de la prova i les inscripcions es poden trobar a les webs www.trekorientacio.com i www.dracactiu.com
Els participants de la Demolition poden fer-ho de manera individual (en categoria masculina o femenina) o per parelles (masculines, femenines o mixtes) i al llarg de la cursa posen a prova no només la seva forma física sinó la seva tècnica, la seva habilitat i la resistència de les seves bicicletes al llarg d’un recorregut 100% ciclable i únic amb zones molt ràpides i altres més tècniques amb un paisatge de singular bellesa.
En aquesta prova, organitzada per Drac Actiu i el Club BTT Francolí amb la col·laboració del Castell de Riudabella, s’exigeix que cada biker sigui autosuficient, tant en l’aspecte mecànic com en el de la seva hidratació al llarg del recorregut, ja que l’assistència només es pot utilitzar a la zona de boxes (on també es realitzen els relleus, en els equips).
La cursa començarà a les 8.30 del matí del dia 14 i guanyarà l’equip o el participant que en acabar les 6 hores hagi realitzat més voltes completes. El dissabte dia 13 a la tarda s’obrirà el circuit entre les 16 h i les 20 h per tal que tots els inscrits que ho desitgin puguin realitzar entrenaments i reconèixer el terreny.
La primera edició de la Demolition va tenir lloc el 15 de setembre del 2013 i l’equip guanyador va realitzar un total de 11 voltes i en categoria individual es van realitzar 7 voltes. Aquestes són les marques a batre en la propera edició.
Tota la informació de la prova i les inscripcions es poden trobar a les webs www.trekorientacio.com i www.dracactiu.com
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
