Assaig de la V a Montblanc

Montblanc

Cadena humana que es va fer l'estiu passat a Montblanc
Cadena humana que es va fer l'estiu passat a Montblanc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Assemblea Nacional Catalana de la Conca de Barberà ja està preparant un nou acte massiu previ a la diada nacional de l’11 de setembre a Barcelona.

Moltes poblacions de Catalunya ja han fet assajos de la V per mostrar el suport a la consulta del proper 9 de novembre. Així, el divendres 5 de setembre Conca de Barberà per la independència organitzarà una V a la plaça de Sant Francesc de Montblanc a les 7 del vespre. Aquest gran acte, pretén mostrar el suport dels conquencs i les conquenques a la gran V que organitza l’ANC a Barcelona l’11 de setembre.

Aquest acte serà un darrer impuls i una demostració de força de l’independentisme de la Conca de Barberà, a les vigílies de la Festa Major de Montblanc i, sobretot, a la transcendental diada de l’11 de setembre de 2014.

L’ANC de la Conca ja ha organitzat actes massius com el passat 20 de juliol de 2013 on més de 2.000 persones van encerclar la muralla de Montblanc, o la marxa que va recórrer Montblanc, l’Espluga de Francolí i Poblet  l’1 de setembre de 2012 o les enceses d’espelmes a les places de diversos pobles.

Així doncs, l’ANC tancarà l’estiu amb aquest assaig de la V de Montblanc on es fa una crida a la mobilització de la societat civil, les institucions i les entitats de la comarca  per tal de fer una vetllada independentista en un dels moments històrics més importants de Catalunya. A més, aquest acte ha de reforçar la comarca davant d’una tardor on es demana la màxima implicació de tothom per tal de que el procés sobiranista sigui tot un èxit.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres