Nomenats dos nous monjos cistercencs al Monestir de Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Important jornada la viscuda aquest dimecres dia 20 d’agost al Monestir de Poblet, quan en el marc de la solemnitat de Sant Bernat, abat, fra Bernat Folcrà i fra Borja Peyra va fer la seva professió solemne, acompanyats de tota la comunitat monàstica, així com també dels seus familiars i amics.
A través d’aquesta cerimònia, la comunitat acollia definitivament els dos nous membres, de forma definitiva. En la cerimònia hi van ser presents un bon nombre de preveres així com també, el Bisbe de Lleida, Joan Piris, que passava uns dies a la comunitat.
A través d’aquesta cerimònia, la comunitat acollia definitivament els dos nous membres, de forma definitiva. En la cerimònia hi van ser presents un bon nombre de preveres així com també, el Bisbe de Lleida, Joan Piris, que passava uns dies a la comunitat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
