La 5a Nit al Dia omple Passanant

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La 5a Nit al Dia de la Festa Major de Passanant va ser, un any més, un èxit. La plaça es va omplir de gom a gom per poder gaudir de les diverses hores de música que s’havien programat per enguany. Música que va venir de la mà de The McKensy’s Clan Band, l’Orquestra Loren, Els Pets i Buhos.
Sens dubte un dels plats forts de la Festa Major va ser el concert del Pets. El grup de Constantí va començar pocs minuts després de les onze de la nit el concert, fent sonar cançons del seu darrer treball amb la gira L’àrea petita, però també fent saltar al públic present amb cançons més antigues i clàssiques del grup com, per exemple, el Bon dia. El concert va durar aproximadament una hora i mitja i va comptar amb comentaris irònics i divertits del cantant Lluís Gavaldà. Gavaldà va explicar, per exemple, que s’havien perdut per arribar al poble i havien anat a Forès, va bromejar en que un d’ells sortia amb una noia de Passanant i que el va deixar per un xic de Belltall i, va confessar estar molt a gust en un concert fet com en família, en un poble petit, tot recordant anys enrera.
No cal dir que la Festa Major de Passanant també va comptar amb altres actes també molt participatius i d’entre els que cal ressaltar el de la pallassa Pepa Plana, qui va ser la pregonera i diumenge va oferir el seu espectacle Giulietta.
Sens dubte un dels plats forts de la Festa Major va ser el concert del Pets. El grup de Constantí va començar pocs minuts després de les onze de la nit el concert, fent sonar cançons del seu darrer treball amb la gira L’àrea petita, però també fent saltar al públic present amb cançons més antigues i clàssiques del grup com, per exemple, el Bon dia. El concert va durar aproximadament una hora i mitja i va comptar amb comentaris irònics i divertits del cantant Lluís Gavaldà. Gavaldà va explicar, per exemple, que s’havien perdut per arribar al poble i havien anat a Forès, va bromejar en que un d’ells sortia amb una noia de Passanant i que el va deixar per un xic de Belltall i, va confessar estar molt a gust en un concert fet com en família, en un poble petit, tot recordant anys enrera.
No cal dir que la Festa Major de Passanant també va comptar amb altres actes també molt participatius i d’entre els que cal ressaltar el de la pallassa Pepa Plana, qui va ser la pregonera i diumenge va oferir el seu espectacle Giulietta.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
