Pau Garcia protagonitza el primer vídeo de la campanya Decidim, de l’ANC Conca de Barberà

Imatge del vídeo protagonitzat per Pau Garcia
Imatge del vídeo protagonitzat per Pau Garcia
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El músic i docent montblanquí Pau Garcia, en una escena a la Vall de Montblanc, és el protagonista del primer dels deu vídeos que Conca de Barberà per la Independència (ANC) ha emès en la campanya “Decidim”.

Tal com anunciàvem fa uns dies, Conca de Barberà per la Independència ha engegat una campanya audiovisual amb la voluntat d’incentivar la participació popular en la consulta nacional del proper 9 de novembre.

“Decidim” és un projecte de deu vídeos protagonitzats per diferents ciutadans de pobles de la comarca que, com expliquen en la publicació d’aquest primer vídeo, hi expliquen perquè consideren que és important prendre decisions, col.lectives i personals, per tirar endavant i obrir nous escenaris. Des de la seva experiència personal, ens parlen de com afrontar els temors als canvis, el país que imaginen i destaquen la rellevància de prendre part en el procés sobiranista.

La coordinadora del projecte així ho explicava: “Hem demanat a ciutadans de diferents edats, pobles i professions de la Conca que ens expliquin els seus anhels sobre el futur i sobre el procés independentista. Tots els motius són diferents. I tots, igualment valuosos. És empenyent des de la base que construirem un nou país. Aquestes ganes d’evolucionar es fan patents en aquests retrats personals”.

El primer vídeo s’ha penjat aquest 27 d’agost i, a partir d’ara se n’estrenarà un cada setmana fins el 9 de novembre.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres