Cap de setmana de Brinda’m vi, la nova edició de la Festa de la Verema

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest any el BRINDA’M VI comptarà amb un total de 27 expositors: 15 de cellers i vinoteques, 11 de gastronomia i restauració i 1 licoreria.
L’Espluga de Francolí acull aquest cap de setmana una nova edició de la Festa de la Verema. Serà l’edició número 44 i amb una novetat principal, el canvi de nom a Brinda’m vi.
La idea de la organització és la de seguir remodelant la festa, tot introduint canvis i millores perquè aquesta agafi un nou impuls.
Tothom que vulgui fer algun tast podrà adquirir a l’estant d’informació una cop amb bossa porta-copes al preu de 3 euros i, a partir d’aquí, es pot visitar els cellers que es vulgui i omplir la copa abonant directament el preu (que sempre serà d’entre 1 i 2 euros).
Quant als estands de restauració i gastronomia el criteri és el mateix. Tots tindran la seva degustació-tapa que es pagarà en cada estand.
Aquest any el BRINDA’M VI comptarà amb un total de 27 expositors: 15 de cellers i vinoteques, 11 de gastronomia i restauració i 1 licoreria.
Novetats
A banda del ja esmentat canvi de denominació de la festa, el Brinda’m vi 2014 compta amb d’altres novetats.
Una de les principals activitats noves que s’afegeixen enguany és el Brinda’m Baccus. Aquest acte es farà divendres 29 d’agost a dos quarts de deu del vespre, on els assistents podran participar en aquesta festa dels sentits que permetrà maridar una selecció de 6 vins i caves de la DO Conca de Barberà amb 6 tapes d’alta cuina.
També s’incorpora a la festa el Brinda’m música i el Brinda’m rock, que ompliran el recinte firal amb música en viu i en directe, tant el dissabte 30 d’agost a dos quarts de vuit del vespre amb l’actuació del duet la Juke Cover Band, com a partir de les onze de la nit amb la sessió musical amb DJ Moya, i el diumenge 31 d’agost a les vuit del vespre amb l’actuació del grup espluguí Monk Mao.
El vespre del dissabte 30 d’agost també comptarà amb el Brinda’m foc que consistirà en una actuació i correfoc de la colla infantil dels Diables de l’Espluga.
El diumenge al migdia hi haurà el Brinda’m l’aperitiu, per poder tastar la millor selecció de tapes i especialitats gastronòmiques pensades especialment per degustar amb una copa de vi DO Conca de Barberà.
Altres activitats destacades són el 4t tast de vins 2.0, vins&tweets al Museu de la Vida Rural el dijous 28 d’agost, la 8a Trobada i Intercanvi de Plaques de Cava al vestíbul del cinema del Casal i la piada i obtenció del primer most de la collita 2014 el dissabte 30 d’agost.
L’Espluga de Francolí acull aquest cap de setmana una nova edició de la Festa de la Verema. Serà l’edició número 44 i amb una novetat principal, el canvi de nom a Brinda’m vi.
La idea de la organització és la de seguir remodelant la festa, tot introduint canvis i millores perquè aquesta agafi un nou impuls.
Tothom que vulgui fer algun tast podrà adquirir a l’estant d’informació una cop amb bossa porta-copes al preu de 3 euros i, a partir d’aquí, es pot visitar els cellers que es vulgui i omplir la copa abonant directament el preu (que sempre serà d’entre 1 i 2 euros).
Quant als estands de restauració i gastronomia el criteri és el mateix. Tots tindran la seva degustació-tapa que es pagarà en cada estand.
Aquest any el BRINDA’M VI comptarà amb un total de 27 expositors: 15 de cellers i vinoteques, 11 de gastronomia i restauració i 1 licoreria.
Novetats
A banda del ja esmentat canvi de denominació de la festa, el Brinda’m vi 2014 compta amb d’altres novetats.
Una de les principals activitats noves que s’afegeixen enguany és el Brinda’m Baccus. Aquest acte es farà divendres 29 d’agost a dos quarts de deu del vespre, on els assistents podran participar en aquesta festa dels sentits que permetrà maridar una selecció de 6 vins i caves de la DO Conca de Barberà amb 6 tapes d’alta cuina.
També s’incorpora a la festa el Brinda’m música i el Brinda’m rock, que ompliran el recinte firal amb música en viu i en directe, tant el dissabte 30 d’agost a dos quarts de vuit del vespre amb l’actuació del duet la Juke Cover Band, com a partir de les onze de la nit amb la sessió musical amb DJ Moya, i el diumenge 31 d’agost a les vuit del vespre amb l’actuació del grup espluguí Monk Mao.
El vespre del dissabte 30 d’agost també comptarà amb el Brinda’m foc que consistirà en una actuació i correfoc de la colla infantil dels Diables de l’Espluga.
El diumenge al migdia hi haurà el Brinda’m l’aperitiu, per poder tastar la millor selecció de tapes i especialitats gastronòmiques pensades especialment per degustar amb una copa de vi DO Conca de Barberà.
Altres activitats destacades són el 4t tast de vins 2.0, vins&tweets al Museu de la Vida Rural el dijous 28 d’agost, la 8a Trobada i Intercanvi de Plaques de Cava al vestíbul del cinema del Casal i la piada i obtenció del primer most de la collita 2014 el dissabte 30 d’agost.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
