El Grup de Jubilats del Casal Montblanquí celebra el seu 20è aniversari amb dues exposicions

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El divendres 22 d’agost va tenir lloc a la sala-cafè del Casal Montblanquí la inauguració dels actes que la Junta directiva del Grup de Jubilats de l’entitat ha organitzat per commemorar els seus 20 anys.
Així, el grup ha presentat dues exposicions realitzades per Josep Cabeza Casas. La mostra 20 Anys d’Història del Grup de Jubilats del Casal, instal·lada a la sala de reunions de les seccions, està formada per una sèrie de plafons amb cartells, fotografies i retalls de premsa sobre les activitats que ha portat a terme el Grup al llarg de la seva història: viatges, excursions, conferències, projeccions cinematogràfiques, recitals de poesia i música i mostres d’art i manualitats.
L’exposició de pintors, muntada a l’antic menjador, aplega un total de 20 pintors montblanquins que ens presenten una gran varietat d’estils i temàtiques, per bé que la vila de Montblanc esdevé el tema més tractat.
Es calcula que a l’acte inaugural hi van assistir prop de 200 persones, les quals van ser rebudes amb els parlaments del membre de la Junta Directiva del Grup de Jubilats Josep Borràs, el president del Casal Baptista Cartanyà, la regidora de Cultura de Montblanc Agnès Ribó i l’alcalde Josep Andreu, que parlà des de la doble vessant de representant del municipi i dels pintors de la mostra.
Les exposicions es podran veure fins el dia 4 de setembre de 6 a 8 de la tarda, a excepció del diumenge.
Així, el grup ha presentat dues exposicions realitzades per Josep Cabeza Casas. La mostra 20 Anys d’Història del Grup de Jubilats del Casal, instal·lada a la sala de reunions de les seccions, està formada per una sèrie de plafons amb cartells, fotografies i retalls de premsa sobre les activitats que ha portat a terme el Grup al llarg de la seva història: viatges, excursions, conferències, projeccions cinematogràfiques, recitals de poesia i música i mostres d’art i manualitats.
L’exposició de pintors, muntada a l’antic menjador, aplega un total de 20 pintors montblanquins que ens presenten una gran varietat d’estils i temàtiques, per bé que la vila de Montblanc esdevé el tema més tractat.
Es calcula que a l’acte inaugural hi van assistir prop de 200 persones, les quals van ser rebudes amb els parlaments del membre de la Junta Directiva del Grup de Jubilats Josep Borràs, el president del Casal Baptista Cartanyà, la regidora de Cultura de Montblanc Agnès Ribó i l’alcalde Josep Andreu, que parlà des de la doble vessant de representant del municipi i dels pintors de la mostra.
Les exposicions es podran veure fins el dia 4 de setembre de 6 a 8 de la tarda, a excepció del diumenge.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
