Prop de 150 infants i joves han gaudit del joc de la Conca “el Puzle” durant els mesos de juliol i agost

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Prop de 150 infants i joves han participat al joc de la Conca “el Puzle” que ha tingut lloc a 7 municipis de la Conca de Barberà al llarg dels mesos de juliol i agost. “El Puzle” és una iniciativa de l’Oficina Jove Conca de Barberà que s’ha dut a terme en col·laboració amb el Consell Comarcal, 7 ajuntaments de la comarca i la Direcció General de Joventut.

El joc ha tingut lloc a Rocafort de Queralt el 2 de juliol, a Santa Coloma de Queralt el 4 de juliol, a Vilaverd el 21 de juliol, a l’Espluga de Francolí el 23 de juliol, a Solivella el 13 d’agost, a Vilanova de Prades el 18 d’agost i a Barberà de la Conca el 20 d’agost. Tots els municipis van dur a terme l’activitat a les instal·lacions de la piscina municipal, excepte l’Espluga de Francolí que ho va fer al Jardí dels Francolins i Vilanova de Prades que ho va realitzar al Local Social.

Objectiu
L’objectiu d’aquesta activitat és donar a conèixer la comarca i generar un sentiment de pertinença i d’arrelament comarcal. El joc és una competició i consisteix a completar un puzle de 90 peces en menys de 10 minuts

El Puzle, que reprodueix el dibuix del mapa de la comarca de l’Adserà fet el desembre de 1989, va ser editat pel Consell Comarcal de la Conca de Barberà l’any 2013 amb motiu de la celebració dels seus 25 anys d’existència.  L’any 2013 l’activitat es va dur a terme a 7 pobles de la Conca que tenen conveni amb l’Oficina Jove Conca de Barberà i enguany s’ha celebrat als 7 restants.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres