Bona acceptació de les novetats de la Festa de la Verema sota el nou nom de “Brinda’m vi”

L'Espluga de Francolí

Una imatge de la Festa de la Verema, dissabte a la tarda
Una imatge de la Festa de la Verema, dissabte a la tarda
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La 44a edició de la Festa de la Verema ha comptat amb diverses novetats, entre elles, la del nou nom, “Brinda’m vi”.

Les diferents parades i estands de la festa obrien dissabte i, enguany, aquests van estar oberts també el diumenge al matí. Dissabte a la tarda, dia en que es feia la inauguració de la Festa de la Verema, va ser el moment en el que més persones van passar pel recinte.

Cal destacar també que abans del cap de setmana ja s’havien realitzat alguns actes com, per exemple, el 4t tast de vins 2.0 Vins&Twitts o un dels actes nous, el Brinda’m Baccus, a la taverna de l’Art Restaurant, una activitat que va tenir una molt bona acceptació i en la que els presents van poder maridar una selecció de 6 vins i caves de la DO Conca de Barberà amb 6 tapes d’alta cuina.

Durant aquests dies els visitants a la Festa de la Verema van poder gaudir de la mostra i degustació de vins dels diferents cellers i cooperatives de la Denominació d’Origen Conca de Barberà, a més de caves i productes del camp de productors i artesans de la comarca.

També s’han realitzat altres activitats com, per exemple, la trobada i intercanvi de plaques de cava, concerts o actuacions de cultura popular (amb els grallers, gegants, diables, etc.).

Aquest any el BRINDA’M VI va comptar amb un total de 27 expositors: 15 de cellers i vinoteques, 11 de gastronomia i restauració i 1 licoreria.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres