Ball de nit el dia 10 de setembre amb l'orquestra Himalaya

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Avui, dimecres 10 de setembre, la plaça Major de Montblanc acollirà un ball de nit amb l'orquestra Himalaya. L'acte, adreçat a tots els públics, començarà a les 12 de la nit.
 
L'orquestra Himalaya va néixer a finals de l'any 2006 a la província de Tarragona, creat per un grup de músics amb molta experiència en diferents àmbits de la música, i amb moltes ganes de gaudir i fer gaudir els espectadors d'una gran vetllada de festa major.
 
La finalitat de l'orquestra és la d'amenitzar les festes amb bona música, diversió i emoció. Tenint en compte les preferències del públic, la formació porta a terme un ampli repertori de tots els estils que adequen a la demanda, amb música totalment en directe.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres