El petit agregat de Glorieta continua augmentant any rere any el nombre de participants a la Festa Major

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Any rere any, al petit agregat de Glorieta, superem el nombre d’assistents a la nostra modesta festa major del 15 d’agost. Enguany un altre èxit rotund, en un sol dia vam superar de molt llarg les 200 persones.
Primer la missa en honor de la patrona de la parròquia de Santa Maria i a la sortida l’Associació d’Amics de Glorieta va convidar tots els assistents al ja tradicional berenar popular amb coca, xocolata i refrescs.
Durant el berenar es va repartir, a cada casa i a la gent vinguda dels pobles veïns, el llibret Glorieta 8 (editat per Amics de Glorieta i patrocinat per l’Ajuntament de Passanant i Belltall).
Tot seguit, tirades de bitlles catalanes, jocs per a la mainada i un sopar de germanor consistent en una “botifarrada” organitzat tot per l’AV de Passanant.
A la botifarrada popular hi van participar un centenar de persones de Glorieta, la Sala de Comalats i Passanant.
Durant el sopar, a la plaça de la font, la gent va poder menjar llonganissa, botifarra negra, pa amb tomàquet i pa torrat, síndria, vi i aigua.
Després de sopar, tot i la força fresca de la nit, es va allargar la sobretaula per poder fer petar la xerrada fins ben entrada la matinada, amb música punxada per en Joan Carles Marimón de Ca la Teresa i amb un servei de bar de l’AV de Passanant.
Sembla que, a poc a poc, aquesta festa major es va consolidant de nou i esperem que molt aviat pugui tornar a ser la festa major de finals dels anys vuitanta i principi del noranta!
Primer la missa en honor de la patrona de la parròquia de Santa Maria i a la sortida l’Associació d’Amics de Glorieta va convidar tots els assistents al ja tradicional berenar popular amb coca, xocolata i refrescs.
Durant el berenar es va repartir, a cada casa i a la gent vinguda dels pobles veïns, el llibret Glorieta 8 (editat per Amics de Glorieta i patrocinat per l’Ajuntament de Passanant i Belltall).
Tot seguit, tirades de bitlles catalanes, jocs per a la mainada i un sopar de germanor consistent en una “botifarrada” organitzat tot per l’AV de Passanant.
A la botifarrada popular hi van participar un centenar de persones de Glorieta, la Sala de Comalats i Passanant.
Durant el sopar, a la plaça de la font, la gent va poder menjar llonganissa, botifarra negra, pa amb tomàquet i pa torrat, síndria, vi i aigua.
Després de sopar, tot i la força fresca de la nit, es va allargar la sobretaula per poder fer petar la xerrada fins ben entrada la matinada, amb música punxada per en Joan Carles Marimón de Ca la Teresa i amb un servei de bar de l’AV de Passanant.
Sembla que, a poc a poc, aquesta festa major es va consolidant de nou i esperem que molt aviat pugui tornar a ser la festa major de finals dels anys vuitanta i principi del noranta!
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
