Tot i l'amenaça de pluja, avui sí que el seguici ha pogut fer el ball de Festa Major

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ahir la pluja del migdia va fer que el ball de Festa Major del dia 8 de setembre (dia de la festivitat de la Mare de Déu de la Serra) s'hagues de suspendre, fent que només es fèssin algunes construccions dels Torraires de Montblanc i poc més. Avui, tot i un cel i uns trons amenaçadors, el seguici ha pogut fer la seva actuació a la Plaça Major, desprès de baixar de l'Ofici Solmne celebrat a l'Església de Santa Maria. Una ballada molts esperada pels montblanquins i montblanquines, ja que ahir van haver de marxar de la plaça sense veure ballar els seus gegants.

El més destacat de la ballada d'avui han estat alguns reconeixements i records especials, a Ramón Torrent Garcia i a Joana Ribé Dalmau. També el relleu dels "nanos" que passaran a ser portats per joves aspirants als qui se'ls ha llençat la faixa des de dalt de l'Ajuntament. Finalment, com deiem, tot i uns forts trons que semblava que deixarien caure un bon xàfec, la pluja no ha fet acte de presència i els nans i els gegants han pogut ballar sota el balcó de l'Ajuntament.

També dir que per la capital de la Conca de Barberà s'hi ha passejat un cap gros més durant el matí, la Grossa de Cap d'Any, que ha vingut a donar sort als montblanquins i montblanquines en aquesta jornada de Festa Major.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres