L'Aplec a l'ermita clou els actes de les Festes Quinquennals dels Torrents

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Nombroses persones es van aplegar, diumenge al migdia, a l'Aplec festiu a l'ermita dels Torrents, acte que va posar el punt i final a les Quinquennals en honor a la patrona de Vimbodí i Poblet.

La jornada es va iniciar amb l'Eucaristia d'Acció de Gràcies, a càrrec del rector de la Parròquia vimbodinenca, Mn Evarist Gómez, amb l'assistencia de nombrosos vimbodinencs i vimbodinenques, representants d'entitats i membres del Consistori, encapçalats per l'alcalde, Joan Güell. L'Aplec va continuar amb el dinar de germanor a la plaça de l'ermita, un sorteig de regals i un concert d'havaneres a càrrec del grup vallenc "Penjats de l'Ham". Abans d'acabar, a l'interior del santuari hi va haver cant de Salve, besamans i cant dels Goigs.

Dos dies abans, i dins dels actes finals de les festes Quinquennals, hi va haver la conferència del prior de Poblet, P. Lluc Torcal, sobre fe, ciència i ecologia, a la sala del cinema municipal. El dissabte, l'ermita va acollir la Vetlla Mariana de Pregària, amb l'acompanyament dels cants del grup juvenil "Canta la teva fe".

Tots aquests actes han estat els darrers d'una festa multitudinària que ha aplegat nombroses visitants al municipi de Vimbodí i Poblet.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres