Diverses colles de bastoners, en la mostra internacional celebrada a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest passat cap de setmana Montblanc va acollir una trobada internacional de bastoners amb motiu dels 50 anys ininterromputs del Ball de Bastons de la capital de la Conca.
Així, a més de la colla montblanquina, també hi va haver grups vinguts de les Illes Britàniques, els Yateley Morris Men i els Belchamp Morris Dancers, o els de la vila de Belchamp Saint Paul. Tots aquests grups van sorprendre i encuriosir tots els presents.
La nit de dissabte 13 de setembre, la Plaça de Catalunya va omplir-se de gom a gom per presenciar un repàs a 50 anys de música de la mà de discjòqueis bastoners, ja que es va reviure l’època del Carnaby Club, la mítica discoteca del Joan Secall, Emilio Tomás i Francisco Torres.
El diumenge 14 de setembre va continuar la festa bastonera i, a més de les colles del primer dia, s’hi va sumar el grup Mirandanças de Miranda do Douro (Portugal). També hi havia els Bastoners del Casal Pere III de Balaguer.
Així, a més de la colla montblanquina, també hi va haver grups vinguts de les Illes Britàniques, els Yateley Morris Men i els Belchamp Morris Dancers, o els de la vila de Belchamp Saint Paul. Tots aquests grups van sorprendre i encuriosir tots els presents.
La nit de dissabte 13 de setembre, la Plaça de Catalunya va omplir-se de gom a gom per presenciar un repàs a 50 anys de música de la mà de discjòqueis bastoners, ja que es va reviure l’època del Carnaby Club, la mítica discoteca del Joan Secall, Emilio Tomás i Francisco Torres.
El diumenge 14 de setembre va continuar la festa bastonera i, a més de les colles del primer dia, s’hi va sumar el grup Mirandanças de Miranda do Douro (Portugal). També hi havia els Bastoners del Casal Pere III de Balaguer.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
