El Montblanc s’endú el derbi de la Conca

Esports

Un instant del partit
Un instant del partit
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El cap de setmana passat es va disputar el derbi comarcal entre el CF Montblanc i la UE Santa Coloma de Queralt a la capital de la Conca de Barberà.

El matx va acabar amb un resultat de 4 a 2, favorable als de la Vila Ducal en el seu primer partit jugat a casa aquesta lliga.

El partit va començar trepidant, amb moltíssim ritme i molts gols. Els montblanquins volien portar la iniciativa del joc sortint des de la defensa amb pilota jugada, però no aconseguien arribar a porteria contrària i els visitants, ben plantats al camp, ja van començar a crear perill mitjançant les recuperacions a l’alçada de mitjos.

A la segona part, van ser els del Santa Coloma els primers de marcar; això no obstant, els de casa anaven avançats en el marcador. En un contraatac que finalitzava José, els montblanquins marcaven el definitiu 4-2.

Aquest marcador deixa el CF Montblanc dalt de tot de la taula classificatòria, que, tot i ser anecdòtic, ja que és tot just l’inici de la lliga, li permet agafar molta confiança per afrontar els pròxims partits.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres