Primera sortida de les Mulasses de Montblanc, juntes, fora de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El cap de setmana passat, els Amics dels Gegants de Montblanc van desplaçar-se a la ciutat de Reus amb motiu de la Festa Major de Misericòrdia. Els montblanquins van visitar la capital del Baix Camp amb la Mulassa i la Mulasseta de Montblanc, aquesta va ser la primera sortida que realitzaven les dues mulasses de la vila fora de casa.
Un total de quaranta-cinc montblanquins s’hi van desplaçar per tal de fer ballar les dues mulasses de Montblanc, juntament amb els grallers dels Amics dels Gegants.
A més, cal dir que en aquesta diada gegantera se celebraven els 25 anys dels Gegants Negres de Reus, que estrenaven nova imatge i vestuari.
Un total de quaranta-cinc montblanquins s’hi van desplaçar per tal de fer ballar les dues mulasses de Montblanc, juntament amb els grallers dels Amics dels Gegants.
A més, cal dir que en aquesta diada gegantera se celebraven els 25 anys dels Gegants Negres de Reus, que estrenaven nova imatge i vestuari.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
