Augmenten els usuaris del Transport Jove de la Conca aquest estiu 2014

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest estiu l’Oficina Jove de la Conca de Barberà, amb el suport de diversos municipis de la comarca, ha portat a terme el servei de Transport Jove, un servei que, novament, ha comptat amb una bona acceptació ja que n’han augmentat els seus usuaris.

Durant els mesos de juny a setembre s’han realitzat un total de 12 serveis (els mateixos que l’any passat) i han utilitzat el Transport Jove un total de 2.606 joves, el que representa un 9% més respecte de l’any anterior. D’aquest volum d’usuaris, un 40% són joves de 18 anys o més i el 60% restant són joves de 16 i 17 anys.

Cal recordar que el Transport Jove vol ajudar a prevenir les conductes que esdevinguin un risc per a la salut dels joves. En cada autocar de les tres rutes, un monitor acompanya el conductor i és l’encarregat de vetllar per la seguretat dels usuaris durant els trasllats.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres