Ple Extraordinari per donar suport a la convocatòria de la consulta del 9 de novembre

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest passat dimecres 17 de setembre, l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, va signar la convocatòria del Ple extraordinari en què s’aprovarà la moció per tal de donar suport a la convocatòria de la consulta sobre el futur polític de Catalunya del dia 9 de novembre.

Aquest Ple extraordinari tindrà lloc aquest proper dilluns 22 de setembre a les vuit del vespre a la sala de plens de l’Ajuntament de Montblanc, i tindrà com a únic punt de l’ordre del dia l’esmentada moció per donar suport a la convocatòria de la consulta sobre el futur polític de Catalunya del dia 9 de novembre.

La moció és una iniciativa de l’Associació de Municipis per a la Independència (AMI) i de l’Associació Catalana de Municipis (ACM) i es presenta a tots els consistoris adherits a alguna de les dues agrupacions.

L’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, en declaracions al setmanari Nova Conca afirmava que l’objectiu que es va marcar l’AMI en la seva reunió de l’executiva de Reus, era que aquests plens extraordinaris i la corresponent aprovació de l’abans esmentada moció, es duguessin a terme a tots els pobles, diputacions i consells comarcals del nostre país.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres