Nous vídeos de la campanya “Decidim” de la Conca de Barberà per la Independència (ANC)

Fotograma del darrer vídeo penjat a Internet
Fotograma del darrer vídeo penjat a Internet
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El 27 d’agost s’estrenava la campanya “Decidim” de la Conca de Barberà per la Independència (ANC), una campanya que consta de deu vídeos que s’han realitzat amb la voluntat d’incentivar la participació popular en la consulta nacional del proper 9 de novembre.

Des d’aquell primer vídeo, protagonitzat per Pau Garcia, ja són quatre els vídeos publicats. El segon va ser protagonitzat per Míriam Rosich; el tercer, per Laura Panadès; i aquesta setmana s’ha penjat a internet el quart vídeo de la campanya, protagonitzat per Olga Herreiras.

Recordem que la campanya “Decidim” és un projecte de deu vídeos protagonitzats per diferents ciutadans de pobles de la comarca que hi expliquen per què consideren que és important prendre decisions, col·lectives i personals, per tirar endavant i obrir nous escenaris. Des de la seva experiència personal, ens parlen de com afrontar els temors als canvis, el país que imaginen i destaquen la rellevància de prendre part en el procés sobiranista.

Cada setmana s’estrenarà un nou vídeo fins al 9 de novembre.

Tot seguit, teniu els dos darrers vídeos penjats a les xarxes.





Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres