Seguretat amb BTT amb motiu de la Setmana de la Mobilitat

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Oficina Jove Conca de Barberà, en col·laboració amb l’Institut Martí l’Humà de Montblanc i el Club BTT Francolí de l’Espluga de Francolí, ha organitzat un seguit d’activitats amb motiu de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura.

Així, aquest dimarts 23 de setembre, dos socis del Club BTT Francolí donaran nocions bàsiques i consells als alumnes de l’Institut Martí l’Humà sobre com cal reaccionar davant les situacions d’emergència i quines mesures cal prendre per mantenir una actitud responsable i segura dalt de la bicicleta.

L’objectiu d’aquesta activitat és impulsar l’ús dels mitjans de transport sostenibles i, en particular, la bicicleta, així com inculcar valors i oferir mesures de seguretat viària entre els joves per evitar situacions de risc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres