Unanimitat a Montblanc a favor de la consulta del 9 de novembre

Moment de la votació
Moment de la votació
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dilluns 22 de setembre a les vuit del vespre, es va celebrar a Montblanc el ple extraordinari en resposta a la sol·licitud de suport que l’Associació de Municipis per la Independència i l’Associació Catalana de Municipis va demanar al món local en relació amb la convocatòria de consulta del 9 de novembre.

La moció es va aprovar per majoria absoluta amb la mà alçada dels tretze regidors del consistori montblanquí.

A continuació, podeu veure els vídeos d’alguns moments d’aquest ple que l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, descrivia com el ple municipal més important que se celebrava a Montblanc des del 1979.

El ple acabava amb el cant d’Els segadors i també amb crits d’independència. Tot seguit, els regidors sortien al balcó de l’Ajuntament montblanquí, on penjaren l’estelada.



Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres