Unanimitat a Montblanc a favor de la consulta del 9 de novembre

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dilluns 22 de setembre a les vuit del vespre, es va celebrar a Montblanc el ple extraordinari en resposta a la sol·licitud de suport que l’Associació de Municipis per la Independència i l’Associació Catalana de Municipis va demanar al món local en relació amb la convocatòria de consulta del 9 de novembre.
La moció es va aprovar per majoria absoluta amb la mà alçada dels tretze regidors del consistori montblanquí.
A continuació, podeu veure els vídeos d’alguns moments d’aquest ple que l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, descrivia com el ple municipal més important que se celebrava a Montblanc des del 1979.
El ple acabava amb el cant d’Els segadors i també amb crits d’independència. Tot seguit, els regidors sortien al balcó de l’Ajuntament montblanquí, on penjaren l’estelada.
La moció es va aprovar per majoria absoluta amb la mà alçada dels tretze regidors del consistori montblanquí.
A continuació, podeu veure els vídeos d’alguns moments d’aquest ple que l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, descrivia com el ple municipal més important que se celebrava a Montblanc des del 1979.
El ple acabava amb el cant d’Els segadors i també amb crits d’independència. Tot seguit, els regidors sortien al balcó de l’Ajuntament montblanquí, on penjaren l’estelada.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
