Triple empat entre els establiments més ben valorats de Els Dimecres Tapa

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’edició d’enguany de Els Dimecres Tapa ha sorprès amb un triple empat entre els establiments més ben valorats per les seves tapes elaborades durant aquest estiu. Es tracta de Cal Magret, Carnaby i La Canal 2/Cal Sergi. En vista d’aquesta igual puntuació entre els tres establiments, l’organització està pensant en la possibilitat de trobar el desempat mitjançant algun acte que podria desenvolupar-se al llarg del cap de setmana de la Fira Gastronòmica de Sant Martí.
Recordem que enguany han estat fins a 22 els locals que han participat en la iniciativa de Els Dimecres Tapa, una xifra superior a l’any anterior.
D’altra banda, també cal dir que ja es coneixen els clients guanyadors d’un sopar per a dues persones en els establiments participants, premi que han guanyat després d’haver emplenat la butlleta degudament segellada durant la ruta gastronòmica. En total, hi ha fins a 21 premiats.
Recordem que enguany han estat fins a 22 els locals que han participat en la iniciativa de Els Dimecres Tapa, una xifra superior a l’any anterior.
D’altra banda, també cal dir que ja es coneixen els clients guanyadors d’un sopar per a dues persones en els establiments participants, premi que han guanyat després d’haver emplenat la butlleta degudament segellada durant la ruta gastronòmica. En total, hi ha fins a 21 premiats.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
