Un conductor ferit en bolcar el seu camió

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A dos quarts de 10 del matí d'aquest dimecres 24 de setembre, un camió carregat amb bales d'aufals ha volcat a la N-240 tallant la via en tots dos sentit de la marxa. Concretament ha estat al punt quilòmetric 40.

Arran de l'accident, el conductor del camió, que ha pogut sortir pel seu propi peu del mateix, ha patit fractura oberta al braç esquerra, talls a la cara i ha estat portat al Pius Hospital de Valls. Una grua ha aixecat el camió i això ha permès restablir la circulació, ja que prèviament, el trànsit era desviat cap a la carretera del Coll Roig de l'Espluga de Francolí.

Fins el lloc dels fets s'hi han desplaçat dues dotacions dels Bombers de la Generalitat; Mossos d'Esquadra i dotacions del SEM.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres