Les taxes de la DGT no es podran pagar en metàl·lic, sinó amb tarja, Internet o entitats col·laboradores

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Per tal d’agilitar el cobrament i millorar la gestió econòmica de les taxes corresponents als tràmits administratius de la Direcció General de Trànsit (DGT), des d’aquest passat dilluns dia 22 de setembre de 2014, les Prefectures de Trànsit del Ministeri de l’Interior a Catalunya tan sols accepten el pagament amb tarja de crèdit o dèbit i no es poden abonar les quantitats en metàl·lic.
El pagament també es pot realitzar mitjançant Internet, ja sigui amb targeta o amb càrrec a compte des de la web www.dgt.es
entrant a l’enllaç de la seu electrònica i després accedint al pagament electrònic de taxes. Per això, cal que el ciutadà disposi de DNI electrònic o de certificat electrònic i ser titular d’una targeta o compte corrent.
També es poden fer efectives per autoliquidació amb el Model 791 a entitats financeres col·laboradores de l’Agència Tributària. El model 791 pot ser obtingut també a la www.dgt.es al seu enllaç de seu electrònica, optant per descàrrega del formulari per al pagament en entitats financeres.
L’eliminació del pagament en metàl·lic de les taxes suposa un pas més en la implantació de l’accés electrònic als serveis públics amb el propòsit que es puguin realitzar els tràmits administratius relacionats amb la DGT de forma telemàtica sense necessitat de desplaçar-se físicament a la seu de la Prefectura de Trànsit.
El pagament també es pot realitzar mitjançant Internet, ja sigui amb targeta o amb càrrec a compte des de la web www.dgt.es
entrant a l’enllaç de la seu electrònica i després accedint al pagament electrònic de taxes. Per això, cal que el ciutadà disposi de DNI electrònic o de certificat electrònic i ser titular d’una targeta o compte corrent.
També es poden fer efectives per autoliquidació amb el Model 791 a entitats financeres col·laboradores de l’Agència Tributària. El model 791 pot ser obtingut també a la www.dgt.es al seu enllaç de seu electrònica, optant per descàrrega del formulari per al pagament en entitats financeres.
L’eliminació del pagament en metàl·lic de les taxes suposa un pas més en la implantació de l’accés electrònic als serveis públics amb el propòsit que es puguin realitzar els tràmits administratius relacionats amb la DGT de forma telemàtica sense necessitat de desplaçar-se físicament a la seu de la Prefectura de Trànsit.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
