Alfons Alzamora és el protagonista del vídeo d’aquesta setmana de l’ANC Conca de Barberà

Fotograma del vídeo d'aquesta setmana
Fotograma del vídeo d'aquesta setmana
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Alfons Alzamora, activista cultural i veí de Vimbodí i Poblet, és el protagonista del vídeo que ha publicat aquesta setmana l’ANC Conca de Barberà dins la seva campanya “Decidim”.

En aquest vídeo Alzamora parla de la seva afició al cinema, la qual li ve des de ben petit. Creu el protagonista d’aquestes imatges que la cultura catalana no s’ha de perdre i ressalta un dels actes que es feren per la Festa Major de Vimbodí i Poblet aquest estiu, la cantata “300 anys vencent, 1714-2014” que va omplir el pavelló municipal amb 1.000 persones. Expressa que d’aquell acte pràcticament tothom en va sortir dient: “el 9-N votarem”. En aquest sentit, afegeix, “Potser seria bàsic i essencial que ens poguéssim autodeterminar del tot i autogestionar els nostres recursos i la nostra manera de ser, potser aniria d’una altra manera Catalunya”.


La campanya “Decidim”

Recordem que la campanya “Decidim” és un projecte de deu vídeos protagonitzats per diferents ciutadans de pobles de la comarca que hi expliquen per què consideren que és important prendre decisions, col·lectives i personals, per tirar endavant i obrir nous escenaris. Des de la seva experiència personal, ens parlen de com afrontar els temors als canvis, el país que imaginen i destaquen la rellevància de prendre part en el procés sobiranista.

Cada setmana s’estrenarà un nou vídeo fins al 9 de novembre.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres