Avui a les set de la tarda, concentració davant l’ajuntament de diversos pobles de la Conca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Davant la suspensió de la Llei de Consultes i del Decret de convocatòria de la consulta del 9 de novembre pel Tribunal Constitucional, diversos municipis d’arreu de Catalunya s’han mobilitzat i han organitzat una concentració davant dels respectius ajuntaments per avui dimarts 30 de setembre a les set de la tarda.
Conca de Barberà per la Independència (ANC) també se suma a començar la campanya pel Sí i, per tant, els pobles de la comarca també han convocat aquesta concentració a les places dels ajuntaments. D’aquesta forma, es pretén reafirmar la voluntat del poble català de votar el proper 9 de novembre i decidir així el futur de Catalunya.
Per ara, se sap que a la Conca de Barberà hi haurà concentracions als ajuntaments de Montblanc, l’Espluga de Francolí, Sarral, Blancafort, Barberà de la Conca, Vimbodí i Poblet i Vilaverd.
Es fa una crida als assistents a portar posada una samarreta de color groc.
Conca de Barberà per la Independència (ANC) també se suma a començar la campanya pel Sí i, per tant, els pobles de la comarca també han convocat aquesta concentració a les places dels ajuntaments. D’aquesta forma, es pretén reafirmar la voluntat del poble català de votar el proper 9 de novembre i decidir així el futur de Catalunya.
Per ara, se sap que a la Conca de Barberà hi haurà concentracions als ajuntaments de Montblanc, l’Espluga de Francolí, Sarral, Blancafort, Barberà de la Conca, Vimbodí i Poblet i Vilaverd.
Es fa una crida als assistents a portar posada una samarreta de color groc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
