Els montblanquins es concentren a les portes de l’Ajuntament a favor del 9-N

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Puntualment a les set de la tarda i seguint la crida de l’ANC, la plaça Major de Montblanc s’omplia amb un bon nombre de persones amb les corresponents samarretes grogues per tal de donar una bona mostra de rebuig a la suspensió cautelar per part del Tribunal Constitucional a la Llei de Consultes ahir dilluns, amb una rapidesa inusual i una suspensió que, curiosament, en un estat democràtic ja havia estat anunciada per les autoritats polítiques.
Montblanc, doncs, igual que altres localitats de la Conca de Barberà i la resta del nostre país, ha volgut dir no a la suspensió i no ha faltat, al final de l’acte, una gran estelada que ha cobert gran part dels presents a la plaça Major i el cant d’Els segadors.
Montblanc, doncs, igual que altres localitats de la Conca de Barberà i la resta del nostre país, ha volgut dir no a la suspensió i no ha faltat, al final de l’acte, una gran estelada que ha cobert gran part dels presents a la plaça Major i el cant d’Els segadors.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
