La 19a Trobada del Seat 600 arriba aquest diumenge

Trobada anterior
Trobada anterior
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ja és aquí la 19a Trobada del Seat 600, que arribarà aquest diumenge dia 5 d’octubre, amb un programa que començarà a partir de les vuit del matí, amb la concentració dels participants a la plaça Major de Montblanc.

A les nou del matí, l’alcalde, Josep Andreu pronunciarà unes paraules de benvingudes i, tot seguit, es desplaçaran tots els 600 cap a Conesa, a on esmorzaran al cafè de la localitat.

Posteriorment, faran una visita guiada a la vila i es dirigiran cap a l’ermita de Sant Magí de la Brufaganya, amb visita guiada i aperitiu a la capella de Sant Magí.

Dinar a Santa Coloma
Tot seguit, es dirigiran cap a Santa Coloma de Queralt a on els espera un bon dinar al Racó de Cal Ton i finalment, lliurament del record commemoratiu a tots els xòfers.

Tot plegat és organitzat pel Grup d’Amics del 600 de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres