Vimbodí es converteix en la capital del vidre bufat

museudelvidre
museudelvidre
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest cap de setmana Vimbodí ha estrenat una nova festa, la I Festa del Vidre Artesà de Vimbodí i Poblet sota el nom VITRUM.

Vidriers d’arreu de Catalunya es troben doncs en aquesta localitat per mostrar aquest art i els seus resultats. Entre ells, sobretot, el mestre vidrier de la localitat, Paco Ramos. De fet, el Museu i Forn del Vidre és l’epicentre de les demostracions del treball del vidre bufat.

A més, entorn a aquesta festa, s’han organitzat diversos actes, tots ells relacionats amb el vidre, i que completen la jornada a tots els que s’han acostat a Vimbodí i Poblet en aquesta primera edició del VITRUM. I és que a més dels mestres artesans, el públic pot veure diferents parades artesanals, gaudir dels balls de l’Esbart Dansaire de Sant Pol de Mar, participar a les visites guiades al mateix Museu i Forn del Vidre, tallers infantils, jocs tradicionals, exposicions, conferències, etc.

VITRUM és organitzada per l’Ajuntament del municipi amb la col·laboració d’entitats ciutadanes, empreses i l’Associació de Vidriers de Catalunya. El certamen compta amb el suport del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM), depenent de la Generalitat; del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona; del Consell Comarcal de la Conca de Barberà i de la marca Ruta del Cister.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres