La UPA de Santa Coloma de Queralt celebra el 4t sopar parroquial

El sopar ha donat inici a partir de les 20.30 h a la plaça de l'església de Santa Coloma de Queralt

Santa Coloma de Queralt

La UPA de Santa Coloma de Queralt celebra el 4t sopar parroquial
La UPA de Santa Coloma de Queralt celebra el 4t sopar parroquial
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La Unitat Pastoral de Santa Coloma de Queralt ha celebrat aquest divendres 26 de juny el seu ja tradicional sopar parroquial. Es tracta d’un sopar de germanor que agrupa a fidels de les diferents parroquies que conformen la Unitat Pastoral en un àpat a la fresca, a la plaça de l’església de Santa Coloma.

Aquesta ha estat la quarta edició del sopar, enguany amb la participació del nou rector de la UPA Santa Coloma, Mossen Antonio Rodriguez. El sopar ha donat inici a partir de les 20.30 h a base de pica-pica, amanida, fideuà, gelat, aigua, pa, vi i cava.

Els assistents han omplert les diferents taules i cadires disposades al llarg de la plaça i han gaudit d’aquesta vetllada a la fresca que ha comptat també amb música en directe i sorteijos.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres