Vimbodí i Poblet recapta 4.751,01 euros per la Marató de TV3

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un any més, el municipi de Vimbodí i Poblet ha mostrat la seva gran solidaritat amb la celebració de diferents actes per la Marató de TV3 amb els que es van arribar a recaptar un total de 4.751,01 euros, una xifra que s'acosta als millors resultats dels darrers anys. «Vimbodí i Poblet s'aboca any rere any en aquesta festa; es un magnífic resultat que es fa possible gràcies a la col·laboració i gran generositat de les entitats, establiments, particulars i del conjunt de la ciutadania del municipi», ha destacat l'alcalde, Joan Güell.
El programa es va iniciar divendres amb la projecció gratuïta d'una pel·lícula al Cinema Foment, i van continuar dissabte amb la bicicletada popular i xocolatada del matí, amb l'Urna solidària ubicada al Mercat de Santa Llúcia, i amb els actes de la tarda al pavelló poliesportiu. Aquests van incloure tallers infantils, l'actuació dels grallers i els gegants, una taula rodona, cant coral, havaneres, exhibició de ball country, el sopar de germanor -amb gairebé 300 persones-, sorteig de regals i bingo solidari, ball i discoteca mòbil.
El programa es va iniciar divendres amb la projecció gratuïta d'una pel·lícula al Cinema Foment, i van continuar dissabte amb la bicicletada popular i xocolatada del matí, amb l'Urna solidària ubicada al Mercat de Santa Llúcia, i amb els actes de la tarda al pavelló poliesportiu. Aquests van incloure tallers infantils, l'actuació dels grallers i els gegants, una taula rodona, cant coral, havaneres, exhibició de ball country, el sopar de germanor -amb gairebé 300 persones-, sorteig de regals i bingo solidari, ball i discoteca mòbil.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
