L’estrena a Catalunya de “The passion of Mary” omple a Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dilluns 7 de desembre Poblet va acollir el concert de l’oratori dramàtic “The Passion of Mary”, del compositor britànic Howard Blake, que fins al moment no s’havia pogut veure fora del Regne Unit o Suècia i, per tant, oferia a casa nostra l’estrena a Catalunya.
Així, els presents al Monestir de Poblet, que van omplir l’aforament, van gaudir d’aquest concert excepcional que es feia el dia 7 a Poblet i el dia 8 a la Basílica de la Col·legiata de Manresa. A més, acompanyaven al concert l’Orquestra de Cambra Terrassa 48 i el Liverpool String Quartet, a més de la coral de la URV.
La representació va constar de dues parts. A la primera es va poder escoltar el Flute Quintet i la Suite de la BSO de la pel·lícula The snowman, de 1982, per la qual Blake va ser nominat a un Oscar. A la segona part va ser el torn de The passion of Mary.
Així, els presents al Monestir de Poblet, que van omplir l’aforament, van gaudir d’aquest concert excepcional que es feia el dia 7 a Poblet i el dia 8 a la Basílica de la Col·legiata de Manresa. A més, acompanyaven al concert l’Orquestra de Cambra Terrassa 48 i el Liverpool String Quartet, a més de la coral de la URV.
La representació va constar de dues parts. A la primera es va poder escoltar el Flute Quintet i la Suite de la BSO de la pel·lícula The snowman, de 1982, per la qual Blake va ser nominat a un Oscar. A la segona part va ser el torn de The passion of Mary.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
