L’estrena a Catalunya de “The passion of Mary” omple a Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dilluns 7 de desembre Poblet va acollir el concert de l’oratori dramàtic “The Passion of Mary”, del compositor britànic Howard Blake, que fins al moment no s’havia pogut veure fora del Regne Unit o Suècia i, per tant, oferia a casa nostra l’estrena a Catalunya.

Així, els presents al Monestir de Poblet, que van omplir l’aforament, van gaudir d’aquest concert excepcional que es feia el dia 7 a Poblet i el dia 8 a la Basílica de la Col·legiata de Manresa. A més, acompanyaven al concert l’Orquestra de Cambra Terrassa 48 i el Liverpool String Quartet, a més de la coral de la URV.

La representació va constar de dues parts. A la primera es va poder escoltar el Flute Quintet i la Suite de la BSO de la pel·lícula The snowman, de 1982, per la qual Blake va ser nominat a un Oscar. A la segona part va ser el torn de The passion of Mary.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres