Manuel Rubio enceta la nova temporada aconseguint un gran subcampionat a Benavent

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’elit de la lluita de braços es va reunir el 27 de febrer a la Casa de la Cultura de Benavent amb gran participació i novells en totes les categories.
El torneig que organitzava el club la Veguilla va ser tot un èxit, tant en logística com en premis.
El primer torneig de la temporada va ser per a Manuel Rubio, que va quedar subcampió en la categoria de 90 a 100 kg, darrera de l’actual subcampió mundial, Marco Rodríguez, de Gijón. Astúries, Galícia, Cantàbria, la Rioja, Catalunya, Madrid, Alacant, València, Zamora i León van ser algunes de les províncies que van pujar als podis.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
