Accident d'un motorista a la T-700 al terme de Vimbodí i Poblet

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquest dilluns 25 d'abril hi ha hagut un accident a la T-700, km 5,2, al terme de Vimbodí i Poblet. L'avís per l'accident s'ha registrat a les 10.37h del matí i, segons s'informa des del Servei d'Emergències, l'accident ha estat per un motorista que ha caigut i, en conseqüència, ha resultat ferit menys greu.

 

Fins a l'indret, a més dels Mossos d'Esquadra, s'hi han desplaçat una ambulància bàsica i un helicòpter medicalitzat que, per distància, ha traslladat el ferit a l'hospital Joan XXIII de Tarragona.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres