Un gravat de la Mare de Déu de la Serra del segle XVIII, nova adquisició del Consell Comarcal de la comarca

El passat divendres el conseller comarcal de Cultura, Enric Capdevila, va ser l’encarregat de presentar la nova adquisició del Consell Comarcal de la Conca de Barberà: un gravat de la Mare de Déu de la Serra del segle XVIII.
Capdevila va destacar que cada any, coincidint amb el dia de Sant Jordi, el Consell Comarcal porta a terme adquisició de publicacions antigues relacionades amb o els municipis o amb la comarca. “Aquest any, el fet de coincidir amb les festes de la Mare de Déu de la Serra de Montblanc ha fet que ens decantéssim per adquirir aquest gravat del segle XVIII, enlloc d’un llibre com en anys anteriors” ha destacat Capdevila.
Per la seva part, Josep M Porta, director de l’Arxiu Comarcal, va agrair al Consell la cessió d’aquest gravat “que a partir d’ara es podrà veure a la Sala de Consulta de l’Arxiu Comarcal”. Porta va destacar que es tracta del gravat més antic que es coneix sobre la Mare de Déu de la Serra i el seu monestir, tot i que no se’n tenen masses dades.
