Diversos premis a alumnes de la Conca de Barberà als Baldiri Reixac

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La Fundació Carulla ha donat a conèixer aquest dimarts, dia 26 d’abril, els premis Baldiri Reixac 2015-2016.

 

En l’apartat d’alumnes, han estat premiats els alumnes de 4t d’ESO de l’institut Joan Amigó de l’Espluga de Francolí, amb el treball titulat El Casal 50 anys. Impuls i foment de la cultura i la llengua catalana a l’Espluga de Francolí, sota la tutela de la professora Virgínia Carmona; l’alumna Maria Roig, de 2n de batxillerat de l’institut Martí l’Humà de Montblanc, amb el treball Aproximació al parlar de l’Espluga de Francolí, coordinat per la professora Elisenda Rosell; i el Projecte Everest, dels alumnes de la ZER Poblet, de Vimbodí i Poblet, amb la mestra Anna Capdevila en representació del claustre de professors. També han estat reconeguts amb un Balidri els alumnes de l'Escola Martí Poch de l'Espluga de Francolí, amb el treball Homenatge a Josep Vallverdú, coordinat per la mestra Dolors Foguet.

 

Recordem que aquesta és l’edició XXXVIII dels Premis Baldiri Reixac, que són convocats per la Fundació Carulla amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i la Universitat Oberta de Catalunya.

 

En aquests premis hi ha diferents categories. Tenim els premis a les escoles, amb 12 premis de 3.300 euros cadascun. També hi ha els premis als alumnes, amb 65 premis de 700 cadascun i 2 premis dotats amb 1.500 euros cadascun. I els premis a mestres i professors, dotats amb 12.000 euros en conjunt.

 

El jurat és format per Joan Arjona, Rosa Boixaderas, Rosa Maria Securún, Josep Gonzàlez-Agàpito, Àngels Pérez Tarragó, David Pujol, Anna Ramis i Anna Verdaguer.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres