El Museu de la Vida Rural exposa ‘La Vida Rústiga a l’Alguer’

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest divendres 29 d’abril s’inaugura al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí l’exposició La Vida Rústiga a l’Alguer.
En l'acte hi particiaparan la secretària del Centre Excursionista de l’Alguer, Irene Coghene; el comissari de la mostra, Mauro Mulas; l’alcalde de l’Espluga, David Rovira, i el president de la Fundació Carulla, Carles Duarte.
Es tracta d'una exposició del Centre Excursionista de l’Alguer que mostra un recull d’estris, eines i ginys propis de la vida rural algueresa, de principis del segle XIX a principis del XX.
Durant la inauguració es podrà veure, també, el breu vídeo L’últim seller, que ha realitzat la delegació algueresa de la Plataforma per la Llengua.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
