Accident amb un ferit greu a la N-240 a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquest divendres 29 d'abril, minuts abans de les vuit del matí, hi ha hagut un accident a la N-240, km 38, al terme de Montblanc.

 

Segons s'apunta a l'accident s'hi han vist implicats un camió i un parell de turismes. A conseqüències de l'accident el camió ha quedat creuat a la via i s'ha hagut de taller el trànsit, fent-se desviaments. Una persona ha resultat ferida greu i se l'ha traslladat a l'hospital amb helicòpter.

 

Fins a l'indret s'hi han desplaçat tres dotacions del SEM, cinc dotacions de Bombers i Mossos d'Esquadra.

 

ACTUALITZACIÓ DE LA NOTÍCIA

L'avís per l'accident s'ha donat exactament a les 7.05h del matí, segons s'apunta des del SEM. Els Bombers han hagut de fer tasques d'excarceració per alliberar el ferit de l'interior del vehicle. Finalment l'helicòpter ha traslladat a l'únic ferit de l'accident, que ha resultat ferit molt greu, a l'hospital Bellvitge de Barcelona.

 

El Servei Català de Trànsit apunta que l'accident ha estat per una colisió frontal i s'hi han vist implicats un camió i dos turismes. El ferit greu és el conductor d'un dels turismes i no hi ha hagut més ferits.

 

L'accident ha tingut lloc a la N-240, km 38, sentit lleida i, com a conseqüència, s'ha desviat el trànsit per l'interior de Montblanc. La via es reobria al trànsit a les 10.54h.

 

DARRERA ACTUALITZACIÓ DE LA NOTÍCIA

Segons informa el Servei Català de Trànsit, la persona que havia resultat ferit molt greu a l'accident, que era el conductor d’un dels turismes, moria posteriorment a l’hospital de Bellvitge on se l'havia traslladat amb helicòpter. Es tracta d’un home de 47 anys, nacionalitat espanyola i veí de Tarragona.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres